Podzimní outfit?


Dnes jsem si pro vás připravila outfit, který jsem měla na skautské hře Stínadla. Abychom tuto hru mohli hrát, tak jsme se museli obléknout do dobového oblečení, jelikož se Stínadla v této době odehrávají. 
No a teď bych vám konečně představím můj outfit na tuto hru!:)




Zvolila jsem červeno- modrou sukni, kterou jsem ,,podědila,, po sestře a je z F&F. Do sukně jsme si zastrčila svůj oblíbený svetr z C&A. Jelikož hru jsme hráli v pozdních hodinách, tak jsem si oblékla teplé punčochy, které jsem si nedávno koupila také v C&A. Nesmí samozřejmě chybět baret, do kterého jsem se trochu zamilovala a v kombinaci s červenými rty je naprosto úžasný!  Co ve vašem šatníku nesmí chybět je kabát v jakékoliv barvě! Já mám černý z hrabáku, který mě stál 68kč - původní značka je pimkie. No a krk jsem si zahřála oblíbenou černou šálou.

Pár momentek z focení s Adele :)





Myslím si, že tento outfit se hodí i k normálnímu nošení do školy apod.,na podzim je úplně ideální!Takže se nebojte a vyzkoušejte něco nového. 
Doufám, že se vám outfit líbil a těším se u dalšího příspěvku!:)
Anne

Okomentovat