Rakouské Alpy


Mám moc ráda Krkonoše. To už víte. Ale co se týče sjezdového lyžování, Alpám se prostě nemůžou rovnat. Právě proto jsem nedávno vyrazila do Rakouska. Jeli jsme autem a i když cesta byla dlouhá, po pěkných dálnicích rychle utíkala.  Ubytovali jsme se v malém  útulném penzionu. Zdejší snídaně byly opravdu výborné!
Lyžování po mnoha dlouhých a perfektně upravených sjezdovkách bylo skvělé! 
Ochotní vlekaři. Moderní vybavení. Příjemná únava. Sluneční paprsky. Skvělé sněhové podmínky. Sauna. Úchvatné vyhlídky. - Co víc si přát? Snad jen to, abych v helmě nevypadala tak hrozně.:DD
Samostatnou kapitolou by mohl být moderní Aqua Dome s venkovními "vznášejícími se" bazény s teplou léčebnou vodou. O tom by ale mohl být další článek a já už toho napsalo až dost, takže vám dám pouze odkaz:  http://www.aqua-dome.at/cs/lazne-sauna/lazne/lazensky-dom-ursprung
A co vy? Jak se Vám líbí Rakouské Alpy?:)) 





 
                             
Adele


7 komentářů:

  1. Krásné foto! (už stahuji)
    Hezký článek!
    Prostě super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:3 Vždycky mám radost, když vidím své fotky i jinde, než na blogu.:)

      Vymazat
  2. Nádhera! Právě v Rakousku jsme byli lyžovat koncem minulého roku a bylo to naprosto parádní. Podle mě je Rakousko na lyžování mnohem lepší, než ČR. Jediná nevýhoda je teda v tom, že je to tam trošku dražší a člověk si musí před cestou sjednat cestovní pojištění To ale naštěstí není až tak velký problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vám celkem závidím. Já v Rakousku na lyžích nikdy nebyla, ale všichni říkají jak je to tam super. Pokud letos zas nepřijdou nějaké lockdowny a podobné nesmysly, tak bychom se tam možná mohli podívat. Jen si teda asi někde budu muset sehnat nové hůlky na lyže. Vůbec totiž nevím kam se ty mé staré poděly.

      Vymazat