DIY- Drawing cup





Ahoj všichni!
Na dnešní DIY budete potřebovat  jakékoliv obyčejné hrnečky, černou barvu na sklo a trochu fantazie!
Na hrnečky si můžete nakreslit nebo napsat úplně cokoliv, záleží jen na tom, co se Vám bude líbit. :). Je dobré si motiv nejdřív předkreslit černou fixou, potom ho jednoduše obkreslíte barvou na sklo, necháte zaschnout a máte hotovo! Je to jednoduché, že? 











Adele

7 komentářů:

  1. Pěkné hrnečky. Už se těším na kafíčko. Tetička.

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné. Jeden podobný, ale hezčí, mám doma. Každý den si do něj uvařím čaj nebo kávu(většinou několik krát) .A když ho mám v ruce, připadá mi, že všichni, které mám moc ráda jsou se mnou.

    OdpovědětVymazat
  3. Velice povedené DIY! Barvy na sklo mám, hrníčků také dostatek, tak to asi budu muset vyzkoušet! Jenom se obávám, aby se mi po nalití horké vody do hrníčku barva neoloupala! Jinak velice jednoduchý a vkusný nápad (jako vždy)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Děkuju moc:)) Určitě to vyzkoušej! Barva by se určitě oloupat neměla:)

      Vymazat