Week in photos


Tento týden se pořád něco dělo a pořídili jsme si ( konečně ) novou zrcadlovku! Takže Vás určitě nepřekvapí, že dnešní článek bude plný fotek z uplynulého týdne.:)
Začátkem týdne jsem si pořídila nový přípravek na vlasy od Lorealu, který vlasy šetrným způsobem zesvětlí tak, aby vypadaly jako políbené sluncem. :D Sestra měla ve škole projektový den o antice a moc ji to jako bohyni Athéně slušelo.
Ve čtvrtek jsem měla svou absolventskou výstavu (chodím do ZUŠ na výtvarný obor).
A hlavní událost týdne se konala o víkendu – můj strejda se ženil a já byla družička!:))












Adele

3 komentáře:

  1. Nádhera!! Co dodat. Snad jen: Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš, že bych mohla zakoupit, některý z tvých obrázků? Moc vám to všem sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš nám na email a mi ti můžeme nějaké fotky poslat :)

      Vymazat