What to do this weekend


Ahooj!
Je sobotní dopoledne a tak možná přemýšlíte, jak strávit tento víkend. Pokud nechcete aby to dopadlo tak, že budete jenom pendlovat mezi lednicí, počítačem a postelí, :D mám tu pro Vás pár typů, jak si tento víkend užít. 

1. Něco si přečti. Já čtu moc ráda - zrovna teď Deník Anne Frankové! 


2. Udělej si snídani. Protože co je lepšího, než dobré jídlo? 


3. Relaxuj. Nejradši si dám masku na obličej, nechám ji působit a chvíli nedělám prostě nic. 


4. Vyčisti si štětce. Musím se přiznat, že to nedělám moc často i přesto, že je to potřeba. A o
víkendu si snad konečně najdu čas.


5. Uč se do školy. Tohle už nezní tak dobře, co? Ale ten skvělý pocit z dobré známky za tu námahu stojí.


6. Běž si zaběhat. Můžeš jít třeba i lyžovat nebo bruslit. Uvidíš, že ze sebe budeš mít dobrý pocit a hlavně si vyčistíš hlavu. 


7. Buď kreativní. Jestli si netroufáš třeba na malbu, můžeš zkusit vybarvování mandal nebo Destrukční deník. 

Adele

9 komentářů:

  1. Knížku jsem dočetla v týdnu a štětce jsem také vyčistila:) Super tip článku!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy! :) Takový fajnový článek! :)
    Budu moc ráda, když se zapojíš do mé GA :) Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  3. kosmetické pomůcky myji pravideůlě a často, takže ani není třeba je mýt kdybych se nudila.. jinak pěkné typy, škoda jen, že se poslední dobou nestíhám nudit. Už bych to docela potřebovala se jeden den nudit a dát si pohov :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Inspirující,ještě jedena činnost(nápad)pro starší (-sát)bych uvítala.Proč? V koleně mám artrózu,štětce pro změnu zase nemám.Když namaluji koně ,tak si děti myslí, že je to prehistorické zvíře. Z delšího čtení mě bolí oči.Možná by mi pomohla ta maska, použila bych ji na celé tělo. Jakou používáš? Destrukční deník je pro mě novinka, zkusím o tom něco zjistit. Třeba to bude přesně to, co potřebuji. Díky za nápady.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten prostřední obrázek je nádherný :)

    OdpovědětVymazat