Time organisation


Ahoj všichni :)
Dnešní článek bude o tom, jak si organizujeme svůj čas. Vlastně to není nic složitého, vystačíme si s diářem, lepíky a barevnými fixami. Pro lepší přehled v diáři používáme čtyři základní zvýrazňovače. Věci do školy značíme žlutou barvou, různé akce růžovou a vše ohledně blogu oranžovou. To ostatní podtrháváme zelenou.
Další věc, která nám hodně pomáhá jsou ,,to do listy''. Po příchodu ze školy si napíšeme seznam toho, co musíme udělat a vždycky máme radost, když si můžeme nějaký bod odškrtnout :D! Malé lepíky se hodí jako záložky do knížek a učebnic. 
Toto organizování není nijak složité, ale i tak nám dost pomáhá, máme ve všem přehled a nehrozí, že bychom na něco zapomněly. 
A jak organizujete svůj čas Vy?





9 komentářů:

  1. Já bez diáře nedám ani krok, protože bych nevěděla kam jít.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež používam diár a bez neho som stratená, keďže zabúdam :D ale nikdy na nenapadlo si to farebne rozlíšiť :) ďakujem za super radu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to dost podobné :) Bez diáře a lepítek ani krok :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám diář a píšu si i to do listy, ale málo kdy je dodržím

    OdpovědětVymazat
  5. Bez diáře ani krok. Kreslím, píšu, počítám, to do listy - všechno v něm :D
    Také jsem psala na toto téma. Můžeš kouknout :)
    http://www.probablywiththoughts.blogspot.cz/2016/02/organizace-casu.html

    OdpovědětVymazat