Paris is always a good idea!


Ahoj všichni :)!
Před týdnem jsem psala článek jak pojedu do Paříže a dneska bude článek o tom, jaké to tam bylo! Celý týden byl opravdu krásný! Jelikož jsme měly dost času na všechny památky a na takové ty must see místa, tak bylo všechno v klidu a nebyl žádný spěch. Počasí bylo celý týden krásné, svítilo sluníčko jako kdyby bylo léto!
Cesta autobusem byla celkem dobrá, sice jsem se nevyspala jako doma v posteli, ale nebylo to zas tak špatný. Většinu cesty jsem se koukala na různá videa, poslouchala hudbu a četla si. Určitě je dobrý si do autobusu přibalit deku nebo nějakou dlouho šálu, protože jak je puštěná klimatizace, tak je zima. Ale cesta utekla celkem rychle!
Paříž je opravdu krásná a romantická! Často mi připomínala Itálii ( v Itálii jsem sice nikdy nebyla, ale takový ten pocit z filmů a fotek), úzké uličky, krásné domky, spousta skútrů a kol. Také se mi líbilo, jak byly všechny památky v podstatě vedle sebe. Z různých výhledů na Paříž to bylo hezky všechno vidět.
A teď něco o jídle... K snídani jsem ochutnala croissant a pain chocolat (kvalitní čokoláda, mňam!) a nechyběla ani bageta, kterou jsem měla skoro každý den k obědu :D ( výletový oběd). Také jsem ochutnala francouzský kiš! No a nesměl chybět dezert v podobě zmrzliny nebo výborného zákusku! Takže hlady jsem opravdu netrpěla. Ještě že jsme každý den furt někde chodily ( aspoň jsme si ty dezertíky mohly dovolit :DDD).
 A na závěr tu mám velké množství fotek, doufám, že se vám budou líbit! Byli jste také někdy v Paříži? :)




Sacre Coeur



Výhled z Sacre Coeur

Louvre




Canal Saint Martin

Noční focení Eiffelovky


Moulin Rouge

Pompidum



Bouloňský lesík


Louis Vuitton foundation

Wall of love. Najdete české Miluji Tě?


Zámek Versailles





Výhled na moderní čtvrť Paříže

 Katedrála Notre - Dame


Umělecké obrazy na Montmartru


Pantheon


Vítězný oblouk v nočním ruchu aut

Lucemburské zahrady


Výhled na Paříž z galerie Lafayette

Anne

8 komentářů:

  1. Paříž je nádherná, byla jsem tam už dvakrát a doufám, že ne naposledy :) Je fajn, že sis to tam užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky :) Už dlouho plánuji také jet do Paříže, ale nějak mi to ještě nevyšlo. Matěj

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky :) do Paríža sme s priateľom chceli ísť tento rok, ale odložili sme si to na ďalší
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)! Určitě se tam vypravte, je to opravdu romantické! :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) Určitě sis to užila :) Paříž je krásná :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat