Jarní oblíbenci


Ahoj všichni!
Půlka května už je za námi, to to ale utíká co? A jelikož je jaro v plném proudu, máme tu jarní oblíbence! Tak se na to můžeme rovnou vrhnout. A nezapomeňte nám napsat, co jste si na jaře oblíbili Vy! :)

1.  Denim
Denim jsme si hodně oblíbily. Ať už v podobě šatů, bund nebo košil (samozřejmě i džín). Vypadá to retro a opravdu hezky. Máte taky nějaký oblíbený denim kousek?



2. Make - up od Rimmel London
Opravdu skvělý makeup s jemným krytím a příjemnou lehounkou texturou. Krásně se nanáší a vypadá opravdu přirozeně - na každodenní nošení je ideální.


3. Knížka - Čas žít, čas umírat
Před pár dny jsem se najednou rozhodla, že musím začít číst nějakou klasiku. Takže jsem zapátrala v naší knihovně a našla jsem Čas žít, čas umírat od Remarqua. Když jsem se na vybranou knížku ptala rodičů, řekli mi, ať ji radši nečtu, že jestli chci číst Remarqua, ať si radši jako první vyberu Tři kamarády. Čas žít, čas umírat je prý moc drsné.
Jestli chcete mít jistotu, že si něco určitě přečtu, tak stačí jediné - říct mi, že to nemám dělat. :D




4. Seriál - Hra o trůny
Jestliže začnete taky koukat na tento seriál, tak si můžete být jistí jen jedním - budete trpět, ale budete si to opravdu užívat. Musím Vás ale  předem varovat - vyvolává silnou závislost!




5. Tom Odell
V Paříži mě čekalo jedno velké překvapení! Koncert Toma! Milovala jsem jeho písničku Another Love, a když jsem se to dozvěděla, že ho uvidím... No prostě radost! Na svém koncertě v Paříži představil své nové album, do kterého jsem se hned zamilovala ( nejen do písniček, ale i do něho :D). Pouštím si je každý den. Miluju to. Určitě si je pusťte! Znáte Toma?



6. Pouť
Na konci dubna jsme měli u nás ve městě pouť. A jelikož to je taková naše tradice zajít každý rok na pouť, tak jsme to šly okouknout. Koupily jsme si cukrovou vatu, limonádu a rovnou vyfotily spolu s naší kamarádkou pár fotek. Byli jste letos také na pouti?



Anne&Adele

6 komentářů:

  1. Krásný článek, všechny body (kromě knížky - já vím, měla bych číst!) jsou rovněž moji jarní oblíbenci ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám oblíbenou denimovou "džínsku", kterou mám už tak 4 roky a koupila jsme ji v jednom sekáči v maďarsku, a to je původně z Tally wejl. Vypadá pořád stejně krásně, miluju ji k černým skinny a triku a teniskám, je hodně originální a nikde sem takovou neviděla. Krásný článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Denim som si neskutočne obľúbila aj ja ♥

    OdpovědětVymazat