Retro


Ahooj!
Prázdniny už končí! To to uteklo, co? Doufám, že jste si je pořádně užili :)! A jelikož škola volá, tak vám přeju pevný nervy a ať se vám daří v novém školním roce!
Po delší době tu mám pro vás outfit, který jsme s kamarádkou nafotily, když jsme byly v Praze. Tentokrát jsme Prahu prošly méně rušnými uličkami. Prešly jsme Mánesův most a také se zastavily u zdi Johna Lennona. Zastavily jsme se u Vltavy a pozorovaly tu nádheru kolem sebe. Nafotily jsme několik fotek z Pražských uliček, u kterých jsme trochu zapomněly na čas, takže jsme to měly i s během na vlak :D.
Celý outfit je tak trochu retro. Já totiž retro styl miluju. Jednu fotku jsem si upravila tak, aby vypadala opravdu jak z té doby. Jak se Vám líbí? :)








Anne

2 komentáře:

  1. Krásný outfit! Moc se mi líbí jak jsi upravila fotky, hlavně tu "RETRO". Pěkné, jen tak dál! Já ti přeji do školy to samé .)

    OdpovědětVymazat