Koncerty


Ahooj!
Listopad pro nás byl ve znamení koncertů. Anne byla na The Lumineers, Adele na Kryštofovi a společně jsme vyrazily na Toma Odella. Musíme říct, že všechny koncerty byly vážně skvělý, proto bychom se za nimi tímhle článkem chtěly ohlédnout. A co ty, byla jsi v listopadu na nějakém koncertu? Jak se ti líbil?:)

Anne:
The Lumineers posluchám už dost dlouho a nejvíc miluju písničku Ho hey (teď furt poslouchám Ophelii :D), kterou se tato kapela proslavila. Když jsem zjistila, že mají být v Praze, tak jsem rychle koupila lístky a nemohla se s mamkou dočkat. Koncert byl v Lucerně, což bylo místo přesně pro Lumineers! Neyla byla opravdu okouzlující, s elegantními, dlouhými šaty hrála nádherně na violoncello. No a ostatní byli samozřejmě taky super, parádně to rozjeli a dokonce jednu písničku zpívali bez mikrofonu! Miluju rytmus jejich písní, jsou prostě skvělý!



Adele: Řeknu to takhle - na koncert Toma Odella jsem se hrozně těšila, protože jsem věděla, že bude skvělej. Ale že to bude až takhle moc dobrý, to jsem nečekala. Trochu jsem se bála, že předskokani (The Beach a Jane's Party) mě nebudou bavit, ale opak byl pravdou. A potom přišel Tom Odell. Do koncertu dal všechno a bylo vidět, že ho to fakt baví. Nejen, že jeho hudba je úžasná a ten výkon byl skvělej, ale hlavně má neuvěřitelný charisma. Takhle emotivní koncert jsem ještě nikdy nezažila. Nejlíp to asi shrnul The Beach, když řekl, že Tom je "fucking good".

Anne: Já jsem Toma viděla už po druhý, poprvé jsem byla na jeho koncertě v Paříži a musím říct, že je prostě skvělej! Miluju to, jak hraje na klavír a s kapelou to pořádně rozjíždí! Předkapela Jane's party byla taky naprosto skvělá! Jsem opravdu nadšená, doufám, že ho zase brzy uvidím...



Adele: Kryštof byl taky super! Dokonce i písničky, které znám tak dobře, že mě třeba v rádiu už ani tolik nebaví jsem si na koncertu užila. Tenhle koncert byl prostě další potvrzení toho, že spousta kapel působí naživo trochu jinak než z videoklipů. A tím jinak, myslím líp.






Anne&Adele

4 komentáře:

  1. Která z Vás by šla na koncert K. Gotta ?

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bychom rády šly obě, jelikož Karel Gott patří také mezi naše oblíbence, je to velká osobnost!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni ! Luxusní blog, líbí se mi tady, přidávám do sledování..
    Doufám, že koncerty se líbily :))

    Vee

    OdpovědětVymazat