Say yes to new adventures!


Ahooj!
Letošní letní prázdniny jsme si užily opravdu naplno a tak bychom se v tomhle článku o ty nejlepší zážitky chtěli podělit i s Tebou!
A co jsi letos o prázdninách prožil/a Ty? Budeme rády, když nám o nějakém zážitku napíšeš do komentářů. :)


Přespání na Sněžce
S taťkou a dalšími skautskými kamarády jsme letos vyšlápli na Sněžku na západ slunce a rovnou jsme tam i přespali (přespání bylo plánované :D), abychom mohli v brzkých hodinách pozorovat vycházející slunce. Byl to skvělý zážitek. Cestou na horu nám moc počasí nepřálo, v noci hrozně foukalo, ale zima nebyla. Nakonec nám vše vyšlo a mohli jsme pozorovat, jak se sluníčko pomalu probouzí mezi mraky. Tak trochu jsme si slíbili, že to bude naše každoroční tradice, už se těším na další léto. 
No není to nádhera?...


Vysoké Tatry
Rodinná dovolená v Itálii byla ve znamení odpočinku, což se o té ve Vysokých Tatrách na Slovensku vážně říct nedá. Tůry pro mě byly dost náročné, ale ta krásná příroda tu bolest nohou tak nějak kompenzovala, takže musím říct, že jsem si to vážně užila (až na to, že při přelézání Příčného sedla jsem málem umřela strachy :D ) Poslední dobou mě chození po horách opravdu baví!





  Čekatelky & Skautský tábor
Letošní prázdniny byly víceméně skautské. Skautka jsem už od svých pěti let a jsem strašně ráda, že jsem měla tu možnost zavítat do skautu. Začátek července, prvních čtrnáct dní jsem strávila na letním táboře. Skauting je něco skvělého a to jsem si plně uvědomila na čekatelských zkouškách, které jsem úspěšně složila! Byl to letní tábor (ještě jsme měli jarní víkend, což bylo spíše seznamovací), kde jsme měli různé vzdělávací bloky (psychologie, právo, hospodaření, myšlenkové základy skautingu...), abychom mohli vést děti a spolupracovat v oddíle a i spoustu her a jiného programu. Jsem z toho úplně nadšená, jelikož jsem si konečně uvědomila sílu skautingu ♥.



S kamarádama na horách
Stejně jako minulý rok, i letos jsme na konci prázdnin vyrazili na víkend do Krkonoš. Bydleli jsme ve skautské chatě Junák, která je obklopená krásnou přírodou - té jsme si ale moc neužili, protože skoro celou dobu pršelo, takže místo výšlapu na Snežku jsme si zatopili v kamnech a zůstali zalezlí v chatě. A nakonec to vlastně vůbec nebylo špatný. Naopak. :D



Vodák
Začátek školního roku jsme se třídou bohužel nestrávili ve škole, ale v jižních Čechách na řece Vltavě. U nás ve škole se totiž jezdí ve třeťaku na vodácký kurz a většinou se jezdí hned v září. Moc jsme si to užily. Každý den jsme dojeli po Vltavě do jiného kempu. Jeden den jsme byli v Českém Krumlově, kde jsme se prošly po krásném historickém městě a večer nás čekali noční rafty!
A teď trochu vtipná historka :D. Celou dobu na jezech jsme se necvakly, jelikož Anne jezdila se zkušenou vodačkou Adele :D, ale poslední den, když jsme nasedaly do lodě, tak se nám to nějak zvrtlo a skončily jsme v sedě ve vodě. Ale nejvtipnější na tom bylo, že to bylo skoro na souši :D.





Anne&Adele

2 komentáře:

  1. To zní jako opravdu krásné prázdniny. :) Gratuluji ke složení zkoušky, já skaut nejsem a nikdy jsem nebyla, ale jezdím na tábor, kam jich hodně jezdí. A vždycky jsou to strašně milí a hodní lidé a často mě inspirují. :) A právě samotný tábor mě strašně baví, už druhý rok jsem tam jako vedoucí a strašně moc mi to dává, stejně jako ta příroda, do které se pokaždé znovu zamiluju. :) Jinak my na vodě byli právě před prázdninami. A já se zase s kamarádkou cvakla hned na prvním jezu. :D Ale pak už vůbec!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je hezký. Určitě pokračuj v tom co děláš, hodně tě to obohatí a jak píšeš, ta volnost a příroda je neskutečná ♥! A děkuji za gratulaci :)!

      Vymazat