Laky od Rimmel London



Ahoj všichni!
Jelikož se nám nahromadila spousta laků na nehty od Rimmelu, rozhodly jsme se je trochu zrecenzovat. Jak už vidíte z fotek, máje jich opravdu moc! To je důkaz, že jsou naprosto skvělé :)! Abychom vám to trochu přiblížily - co je dělá skvělými? Škálu barev snad ani nemusíme zmiňovat, protože ta je u každých laků. Ale přece jenom musíme říci, že najdete v této značce jak ,,nahé,, laky ( po mnoha odstínech) tak i ty v tmavých barvách. Nejvíce jsme si tyto laky oblíbily kvůli jejich rychlosti zaschnutí. Vrstva laku by měla zaschnout do 60 sekund a to se Rimmel nezmýlil! Ano, lak který zaschne během chvilky! Je pravda, že když používáte světlé barvy, tak musíte dát tak dvě vrstvy laku, aby barva plně vynikla a to trvá trochu déle než 60 sekund, ale ne tak dlouho jako u jiných laků od jiných značek. Štěteček, který je plochý velmi dobře barvu roztírá a nemusíte nehet třikrát přetírat, protože se rozetře rovnoměrně. Co se týče výdrže, tak lak vydrží tak týden možná déle, také záleží kolik vrstev laku aplikujete.
Jaký je Váš oblíbený lak :) ? 



Anne&Adele

7 komentářů:

  1. Já taky používám v poslední době laky od Rimeel London a nejvíc se mi na nich líbí, že opravdu na těch nehtech vydrží a schnou rychle oproti všem ostatním, co jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat
  2. ty 60s nejsou špatný, ale Rimmel měl ještě edici Lycra, nebo tak nějak a to byly nejlepší laky, co jsem měla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu! Ty měly vydržet až 10 dní, což v klidu dávaly, takže taky palec nahoru!

      Vymazat
  3. Laky od rimmelu zbožňuju :) rapid ruby je můj nejoblíbenější, zrovna ho mám na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja laky od Rimmelu moc rada nemám, pretože sa mi hneď zmývajú a to naozaj že hneď. Ale na rúže od Rimmelu nedám dopustiť <3

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mám tuhle značku ráda. Hlavně miluju ten fialový odstín <3 Jinak jsou ještě fakt super laky od avonu :)

    OdpovědětVymazat