Letní oblíbenci


Ahoj všichni!:)
Konečně tu máme první prázdninovou neděli a s ní i nový článek. Tentokrát to budou mé oblíbené kosmetické produkty na léto.
Začnu s tím ( pro mě ) nejdůležitějším – opalovacím krémem. Díky tomuto od značky Balea se můžu chránit před sluníčkem a přitom nezůstat úplně bílá.:D Produkty  značky Adidas mají svěží a lehkou vůni, takže na léto jsou úplně ideální. Dalším oblíbencem je pleťová voda na jemné dočištění pleti. Mám už druhé balení!
V létě se nebojte ani výrazných barev laků na nehty. Kdy jindy než o prázdninách vyzkoušet zářivě oranžové nehty?
Ráda taky používám produtky na obočí od značky Loreal, tekuté oční linky a růžové color tatto od Maybelline ( má skvělou výdrž ). A bronzer značky NYC je v létě naprostá nutnost!:))
Jaké jsou vaše top produkty na léto?




Adele

2 komentáře:

  1. Tu voňavku od Adidasu mám taky a nemůžu se jí nabažit. Měla jsem i sprcháč a ten byl taky skvělý. :)
    Od Dermacolu mám ten lak taky akorát v odstínu 01 neon yellow. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neoňák od Dermacolu mám taky. Podle mě to jsou super laky na léto :)

    Lucky Winner 2/2

    OdpovědětVymazat