What is in my school bag


Ahooj!
V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat, co je v mé školní tašce - a že toho není málo. Na fotkách samozřejmě nemám všechny sešity a učebnice, protože za a) je jich hrozně moc b) nikoho by nezajímaly. ;D
Mám batoh od značky Dakine a jsem s ním moc spokojená! Rozhodně ho všem doporučuju, je praktický a podle mě vypadá skvěle. 
Co nosí v tašce asi každý, jsou sešity. Pokud se Vám líbí a zajímá Vás, jak jsem je vytvořila, můžete se podívat na DIY: http://anneadelestyle.blogspot.cz/2015/09/back-to-school-diy.html
K psacím potřebách toho asi taky nemám moc co říct - ráda používám Tornado Cool, černou propisku a zvýrazňovače. Nesmí mi chybět ani mobil, peněženka, pití, kosmetická SOS taštička a hlavně diář! :) A co je ve vaší školní tašce? 





Adele

9 komentářů:

  1. Super článek i foto! Je docela smutné, že toho s sebou taháme čím dál víc...:(

    OdpovědětVymazat
  2. U mě nesmí chybět diář, bez něho bych byla úplně namydlená a nevěděla nic.
    Budu ráda, když zavítáš ke mně :)
    www.baauuu.webnode.cz
    Baauuu

    OdpovědětVymazat
  3. Naštestí už školu neřeším, ale v kabelce do práce toho tahám taky hodně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! Ty sešity ti tak závidím! :o Jsou nádherné!!!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééj :) Mohla by si mi dať z toho aspoň polku :D Ja začínam chodiť do školy a vôbec nič nemám nakúpené :D Celá ja ... Inak krásne vecičky


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat