DIY - Autumn decor


 Ahooj všichni!:))    
V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat, jak jsem svůj pokoj proměnila, aby vypadal hezky "podzimně" .  Snad to nejsnadnější je natáhnou světýlka a místo velkého světla rozsvítit pouze lampičky - bude to vypadat krásně útulně a navodí příjemnou atmosféru. Vytvořila jsem si i nové obrázky na stěnu ( jak jsem při tom postupovala, můžete vidět na fotkách ).  Ty doplnily skleničky, do kterých jsem dala kaštany a čajové svíčky.  Pak stačí přidat dýně, slaměnky ve váze a barevné listy.
Zkuste to také a uvidíte, že deštivé podzimní dny se Vám v tak hezkém pokoji budou trávit mnohem příjemněji!:))
 
      



Adele

15 komentářů:

  1. Ten nápad s listy je úžasný! :) Máte skvělý blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné dekorace! Já už cítím na sobě také takovou náladu, kdy mám potřebu vše si hezky vyzdobit :)

    Týnka z blogu Live and Love

    Můj nejnovější článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mas to krasne, skoro uz vanocni :) kdyz tohle vidam, vzdycky loduju, ze nemam na byte svuj vlastni pokoj aspon :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne dekorácie ♥ strašne dobre sa na to pozerá, mám pocit že ide s toho taká pozitívna energia.

    Cornelia

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé a originální nápady! Jen být tak šikovný jako vy...!

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi hezké, příjemné prostředí vytvořené vlastní fantazii i rukami.Ani se nemusí topit a i tak vše dýchá teplem.

    OdpovědětVymazat