Autumn haul - London


Ahooj:))
Minulý týden jsem byla v Anglii a jelikož jsem tam oslavila své šestnácté narozeniny, snad Vás ani nepřekvapí, že dnešní článek bude haul! Článek vychází trochu nezvykle v pátek, ale tenhle týden byl pro mě i pro Anne celkem hektický - škola už je v plném proudu ( i když včera při laborkách z biologie nám proud vypadl zrovna uprostřed pozorování osmózy :DDD ) a jsme obě dvě nemocné. Teď už ale k tomu, co jsem si koupila - ve Warner Bros Studio jsem si koupila třetí díl Harryho Pottera v originálu. V Primarku jsem si pořídila úžasně teplou šálu a svetr. Skvělé " úlovky" mám i z Poundlandu a procházet se po ulicích Londýna s kelímkem ze Starbucks v ruce? Nic lepšího není. A čím jste si letos na podzim udělali radost vy?:))












     Adele

11 komentářů:

  1. Krásne vecičky, potterovky po anglicky by som veľmi rada mala aj ja, takže závidím - samozrejme v dobrom :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotečky, ten svetřík je skvělý.. já si je letos na podzim zamilovala.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) Přesně tak, svetry jsou na podzim nejlepší:)

      Vymazat
  3. Zajímavé, už se těším, až mi budeš o všem vyprávět.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek a fotografie! Nemám slov...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný úlovky, já jsem dneska pořídila v second handu skvělej svetr z F&F, nechápu jak se ho moh někdo vzdát <3

    OdpovědětVymazat