Autumn books


Ahooj!:))
Konečně je tu podzim a s ním i ty dlouhé večery, kdy můžu sedět zabalená ve svetru před kamny s knížkou a hrnkem čaje. Obléknout si svetr a natáhnout teplé ponožky dokáže snad každý, vybrat si čaj, který Vám chutná taky, ale s knížkou to nemusí být pokaždé tak jednoduché - já osobně si myslím, že ten, koho nebaví čtení, prostě jen ještě nenašel tu pravou knížku.
Já osobně jsem si poslední dobou zamilovala Blues pro bláznivou holku. Takže pro mě. :DD Tuto knížku napsal Václav Hrabě a patří do seznamu doporučené četby k maturitě, takže se Vám možná bude hodit i do školy. Další skvělá knížka je Tobiáš Lolness - dostala jsem ji teprve nedávno, takže ji mám rozečtenou, ale už teď je mi jasné, že bude naprosto úžasná! A po jaké knížce saháte vy, když máte "podzimní náladu" ? :)    

  


 


       Podzim (Blues pro bláznivou holku)
Tuberkulózní slunce
Lány řípy
Nízko nad zemí dýchají
oblaka jak velké šedivé lípy
A z jejich větví odlétají ptáci
komedianti
opouštějí poslední letní štaci
Na prahu lesa líže si rány
uštvaný zpocený říjen
v rozmoklých polích
podzimem ukřižovaný
Třaslavý topol
Holý jako věta
Zavřete okna!
Je konec léta

12 komentářů:

  1. Úžasná atmosféra článku umocněná nádhernými fotkami. Díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky a podzimní atmosféra! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek i foto!! Úplně na mě dýchla ta úžasná atmosféra! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, krásný článek, propracované fotky.. už aby byl zase podzim, haha !! :ddd aneb když prohledávám blog a narazím na starý článek..

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou parádní fotky :) Knihu neznám, ale ty fotky se mi líbí :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat