Podzimní laky na nehty


Ahoj!:)
Dneska tu máme další podzimní článek - tentokrát to bude o lacích na nehty. Jaké barvy rády nosíte na podzim? Pro nás jsou to určitě odstíny červené, nude a hlavně vínová! Asi nejčastěji saháme po značce Rimmel, ale hezké odstíny a výdrž mají i laky od Miss Sporty.

   


 






13 komentářů:

  1. Rimmel laky jsou nádherné, hlavně ty tři na foto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak to bych si musela nějaký podzimní pořídit. :d Do nedávna jsem na laky na nehty moc nebyla, už jenom z důvodu, že dělám sport, kde nesmím mít moc dlouhé nehty a na krátkých ten lak nevypadá úplně nejlépe...alespon když ho dělám já. :D Avšak tento podzim mi musí do sbírky přibýt alespon jeden tlumený lak takových pěkných barev. Například ten rudy od Rimmelu na poslední fotce vypadá fakt pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nude laky od Rimmelu jsou naprosto skvělé - obzvlášť jestli chceš, aby nehty vypadaly dobře a přitom byly nenáročné na úpravu.:))

      Vymazat
  3. Moc pěkné barvičky, já mám laků plnou krabici. ale bohužel kvůli práci si nemůžu lakovat nehty.. :( Ale jinak moc pěkný výběr. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda na podzim vínové a červené barvičky, tyhle jsou taky moc hezké :) jinak jsem si teď pořídila UV lampu s gel laky, tak uvidím, třeba tomu přijdu na chuť víc než obyč lakům :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat