Autumn in England


   Hi!:)  
Z mého minulého článku už asi víte, že jsem byla v Anglii. Sice jsem se tam podívala poprvé, ale Anglii jsem znala už předtím z vyprávění, filmů, seriálů - a hlavně z knížek. Byla přesně taková, jakou jsem si ji představovala. Vlastně ne. Byla ještě mnohem lepší. 
Londýn mě také naprosto uchvátil. Nejvíc mě tam asi bavilo pozorovat ty kontrasty - hlavně mezi moderní a tradiční architekturou. Schválně si toho všimněte na fotkách! Když už jsme u těch fotek, většinu jich fotila Nikča ( určitě se podívejte i na další její fotky http://fitnikiess.tumblr.com/ ).
Bydleli jsme v hostitelských rodinách a bylo to opravdu super!  Sue, která se o nás starala, bych za žádný hotel opravdu nevyměnila.:) Asi nejvíc nadšená jsem byla z Warner Bros studio, kde vznikal Harry Potter. Naopak Stonehenge byl, jak by řekla Sue, "  boring rubbish". 
V Anglii jsem také oslavila své šestnácté narozeniny. Pokud Vás zajímá, co jsem si koupila, mrkněte na minulý článek: http://anneadelestyle.blogspot.cz/2015/10/autumn-haul-london.html
Je toho hodně, co bych Vám ještě mohla vyprávět - o pouličních umělcích, jak jsem se bála na St Paul's Cathedral, o čtvrti Soho... ale to bych snad musela napsat knihu.
A ještě něco - myslím, že podzim a Anglie jdou výborně dohromady. :))



 


 
                            
















                           

Adele

2 komentáře:

  1. Moc hezké , díky za krásné články, fotky. Jen tak dál děvčata. Přeji hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat