DIY - Winter room decor


Ahoj všichni!
První adventní neděle je tu a s ní i zimní DIY! Máme pro Vás několik typů jak vytvořit zimní - Vánoční atmosféru ve vašem pokoji. Doufáme, že se Vám bude líbit a určitě nám napište, jak si zdobíte pokoj Vy! :)


1. Nejefektivnější jsou světýlka, která můžete pověsit třeba na postel a hned bude  pokoj útulnější. 




2. Máte nějakou věc, která se svým vzhledem nehodí do pokoje? Nevadí. Stačí si změřit její rozměry a obkreslit je na papír. Poté vystřihneme z jiného barevného papíru vločky, které přilepíme na vytvořenou šablonu. Já to tak mám u lampičky na nočním stolku. Od teď si můžu kdykoliv měnit design a nemusím zbytečně kupovat novou.



3. Obrázek s napisem Let it snow se mi velmi líbil tak jsem si ho také vyrobila. Použila jsem starý ,,podklad,, od rámečku a poté jsem ho jen lehce přetřela bílou barvou. Poté napište nějaký citát nebo jen něco vystihujícího pro zimu.


4. Větvičky, šišky a ořechy vypadají skvěle kdekoliv. Můžete je lehce přetřít bílou barvou pro efekt sněhu, posypat třpytkami nebo je nechat přirozeně.





5. Jestli nechcete, aby Vám adventní věnec opadával, můžete použít keramický a do něho pouze zastrkat větvičky, které se dají zalévat. Letos jsem věnec dozdobila úplně jednoduše - bílými a stříbrnými ozdobami, které seženete v snad každém květinářství. 



6. Svíčky - to je klasika, ale co je třeba trochu ozvláštnit? Já jsem si na skleničku nalepila skořici, která mimochodem pěkně provoní pokoj a větvičky.



7. A co s prázdnými rámečky? Na papír s vánoční motivy ( můžete použít třeba i balící ) jsem si nalepila hlavu jelínka, kterou jsem si předtím jednoduše namalovala akrylovými barvami a vystřihla.


8. Těstoviny nalepené na kartonový podstavec ve tvaru kuželu se promění ve vánoční stromeček - stačí je jen přestříkat zelenou, zlatou a stříbrnou barvou. 
9. Do skleniček, ve kterých mám rtěnky, jsem přidala načechranou vatu a hned vypadají vánočně! Nic složitého. 



Anne&Adele

21 komentářů:

  1. Světélka už mám zapojené a to s tou vatou je perfektní nápad!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké :) ten těstovinový stromeček mám doma taky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, to je neuveriteľne nádherné <3 máš krásnu izbu. Vďaka za inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jdu přidat ozdoby na adventní věnec.Vyhrabala jsem staré přízdoby a jdu ho vylepšit. Díky za nápady děvčata.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké, nejvíce se mi líbí ty větvičky :))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. kráásna inbička :)) a je strašne pekne vyzdobená :) ja si spravím výzdobu budúci týždeň

    OdpovědětVymazat
  7. Jé .. opravdu moc nádherné:) já mám vyzdobený pokoj už týden zboňuji to.:D

    OdpovědětVymazat
  8. To přírodní se mi neskutečně líbí - sklenice s oříšky, stříbrné větvičky, i věnec :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne! Najviac sa mi páči sviečka so škoricou:) Ja som si vyrobila podobnú len s konárikmi. Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  10. Krááásný, taky jsem psala podobný článek <3

    OdpovědětVymazat