Dovolená v chorvatsku


Ahoj!:)
Už jste letos byli na dovolené, nebo se na ni teprve chystáte? Já už mám dovolenou (bohužel) za sebou, byla jsem s rodinou v Chorvatsku na ostrově Krk. Podařilo se mi tam nafotit spoustu fotek, tak se Vám snad budou líbit... 


Křivolaké uličky městečka Krk.





Houpací síť na balkóně je rozhodně to nejideálnější místo na čtení. Já jsem začala číst Píseň ledu a
ohně ( knižní předloha pro seriál Hru o trůny ) a musím říct, že mě to neskutečně baví!





"Naše" pláž. 



Sladěné nehty jsou přece nutností, ne? 



Malý přístav ve Staré Bašce, kde jsme strávili většinu dovolené.






Co může být lepšího, než vidět z postele na moře? Náš nejoblíbenější apartmán v Chorvatsku sice není pětihvězdičkový hotel, ale má neuvěřitelný kouzlo. 


Tahle fotka je z výletu do městečka Šilo, které ale teda ve skutečnosti moc hezké není. Kdybyste se někdy ocitli na ostrově Krk, radši vyražte do Vrbniku nebo do Krku. 







Adele

5 komentářů: