Outfit - kostkovaná košile


Ahooj!
Už jsem to tu psala, já vím, ale tak ještě jednou - miluju podzim. Miluju vaření dýňový polívky, pečení štrůdlů, česání jablek, louskání oříšků. Miluju, když se zelená začne měnit v žlutou, oranžovou, červenou a hnědou. Miluju, když je venku hnusně a já sedím doma s knížkou a hrnkem čaje. A miluju procházky. A tak jsme se s Anne včera šly projít a rovnou jsme i nafotily tenhle outfit. Vzala jsem si svou (tak dobře, sestřinu) oblíbenou košili, kterou jsem doplnila tmavě modrými converskami a novou kabelkou. No a bílé triko, černé kalhoty a béžový kabátek - to je klasika.
Potom jsme si ještě cestou zpátky natrhaly šípky, probraly všechno možný i nemožný a já jsem se domů vracela trochu unavená, ale úplně spokojená. 
A co vy? Máte rádi podzim? :)











Adele

12 komentářů:

  1. Skvělý outfit! :) Myslím, že máme podobný trenčkot :).
    Občas lituju, že nemám ségru a že si od ní nemůžu půjčit věci :/
    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit :) Líbí se mi i to, jak jsi to zkombinovala s trenčkotem, sama takové kombinace dělám a líbí se mi :) A máte krásný blog, určitě dávám odběr! :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé! A mimochodem, také miluji podzim...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé! A mimochodem, také miluji podzim...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé! A mimochodem, také miluji podzim...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou tedy nádherné košile. Já mám osobně také hroznou úchylku ke košilím a tak si je vybírám docela často. Problém bývá v tom, že ty hezké bývají i dražší a tak spíše inklinuji k webům jako je třeba eshop second hand , ale nestydím se za to. Když člověk najde dobře, nikdo to ani nepozná :-)

    OdpovědětVymazat