Podzimní Londýn


Ahooj!
Minulý týden jsem byla v Londýně, takže Vám je určitě jasné, o čem tenhle článek bude. Byla jsem tam už minulý podzim, ale letos jsem si ho zamilovala snad ještě víc než loni. Čím víc času v tomhle městě strávím a čím líp ho poznávám, tím víc se mi líbí. Je to vlastně taková přímá úměrnost. Trochu se bojím, že až tam pojedu příště, tak už tam zůstanu.




Italian gardens - podle mě jedno z nejkrásnějších míst v Londýně. Ale teda musím říct, že všechny parky v Londýně jsou moc hezký. Nejlepší je si tam prostě jenom sednout na lavičku a pozorovat lidi. To, jak chodí oblečení, jak jsou kultivovaní, jak sedí v saku na trávě a jedí sendvič k obědu...







V sobotu dopoledne jsme si prošli Noting Hill, byl tam úžasný trh, spousta zajímavých lidí, obchod s věcmi od Banksyho a domky všech barev.







A tyhle tři fotky jsou ze Sussex gardens, ulice, ve které jsme bydleli. Doporučuju si najít hotel poblíž centra, bude to sice o něco dražší, ale můžete víc chodit pěšky a nemusíte dát tolik peněz za dopravu.








Ještě sladit rtěnku s autobusem a můžu jít.


Na jeden den jsme si koupili jízdenku na autobus. Vždycky jsme prostě někde nastoupili, sedli si úplně dopředu nahoru a jeli jsme na konečnou a zpátky. Celou cestu se vždycky bylo na co koukat.




Jedna milá Angličanka (která nám radila, jak se dostat autobusem k St Paul's Cathedral) nám vyprávěla, že jednou byla v Praze - prý je to krásné město, ale zdálo se jí malé. Tak jsem jí říkala (nebo jsem se o to alespoň pokusila), že Praha se jí zdá tak malá jenom proto, že ji porovnává s Londýnem. Je to opravdu velké město, myslíte si, že to někde už znáte, ale potom jednou jinam zahnete a najdete nějakou úplně neznámou krásnou ulici, park nebo kavárnu...




Instagramová klasika no. :D





V pozadí je Westminsterský palác, ale já jsem teda radši zaostřila na racky.






Adele


9 komentářů: