OUTFIT - Winter is here




Ahooj!
Poslední dny je opravdu nádherně! Možná to je tím, že nemusím dojíždět a tím pádem čelit té hrůze na silnicích, ale mám z toho sněhu opravdu radost. Včera to bylo venku ještě hezčí než obvykle, protože dokonce i začalo svítit sluníčko, takže jsme toho s Anne samozřejmě musely využít k nafocení nového outfitu.

Byla to trochu akce na rychlo, takže na sobě mám přesně to, v čem chodím do školy. Svetr, džíny a hlavně svojí novou bundu z Bershky, kterou jsem si hrozně oblíbila. Minulý rok jsem nosila v podstatě jenom kabáty, protože mi připadalo, že vypadají líp, ale teď jsem změnila názor. Bunda je v mojí oblíbené tmavě modré a konečně je mi v ní (narozdíl od kabátu) teplo! :D
A jak si zimní počasí (ne)užíváš ty?:)







Adele

5 komentářů:

  1. Krásný outfit, to ano. ale na všech fotkách mi přijde, že máš stejný výraz.. Ale moc povedené fotky, super :))
    VeeVeronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, tak já na tom zapracuju, ale ze mě asi žádná modelka nikdy nebude.:DD Ale jinak moc děkuju!:)

      Vymazat
  2. Ta bunda delší je nádherná! Strašně se mi líbí :-)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat