Jaro je tu!


Ahooj!
Po krásné zimě přichází jaro, které je jedno z našich nejoblíbenějších ročních období. Začínají kvést tulipány, sněženky a petrklíče, noci se zkracují a slunečných dnů přibývá. No a my jsme si tuhle jarní atmosféru chtěly přenést i k sobě domů.


Vsadily jsme na světlé svěží barvy a květiny - hlavně tulipány, které vypadají prostě skvěle! Na stěny si můžete nalepit obrázky nebo fotky, váš pokoj bude hned osobitější a útulnější. I malá změna dokáže proměnit celý pokoj. 




Z větví kroucené vrby jsem smotala věneček, kolem kterého jsem ještě obmotala břečťan a nalepila na něj pár malých "vajíček". Je to úplně jednoduché, ale pověšený na dveřích bude vypadat krásně.







Anne&Adele

2 komentáře:

  1. Já se uč moc těším, až vše začne kvést a barvy se začnou probouzet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása . Jen mi poraďte, kde mám sehnat malá vajíčka?

    OdpovědětVymazat