Naše zima 2017


Ahooj!
Zima už pomalu končí a tenhle článek je vlastně takové ohlédnutí za tím, jak jsme jí prožily, takže jsme vybraly naše oblíbené fotky, které jsme během zimy nafotily. A jaká byla vaše zima? 


Adele: Letos jsem hodně času strávila na horách - byli jsme s rodinkou lyžovat v Alpách a taky jsme o víkendech často jezdili na chalupu v Krkonoších, takže běžkování a procházek jsem si opravdu užila.



Adele: Sportování na horách je sice super, ale někdy není nad to zachumlat se pod peřinu s knížkou. O jarních prázdninách jsem začala číst Egypťana Sinuheta a musím říct, že je to opravdu skvělá knížka!


Anne: Po druhé v životě jsem byla v rakouských Alpách. Miluju to panoráma. Zasněžené, ohromné hory, veliká jezera a krásné sluneční dny. Tyto chvíle jsem prožila o jarních prázdninách v městečku Bad Aussee. Vyšlo nám krásné počasí a vše jsem si neskutečně užila s mojí skvělou mamkou.








A nemůžeme vynechat ani plesy, které si nikdy nenecháme ujít! Bohužel máme jenom jednu fotku, na focení prostě nějak nebyl čas. :D
Anne: Možná jste o mě nevěděli, že už od malička chodím do skautu. Ano, myslím, že už to je 11 let.  Nejraději jezdím na naši skautskou chatu do Krkonoš. Cesta na chatu není jednoduchá, za to, co vše na chatě zažijeme to ale opravdu stojí :D! Letos jsme dokonce postavily iglú! Jsme prostě správný skautky :D.



Anne&Adele

2 komentáře:

  1. Skvělý článek.. Já byla letos třikrát na plese a ta atmosféra je prostě skvělá, potom jsme slavili kamarádovy osmnáctiny a v únoru jsme jeli se třídou na lyžák.. Na to, že zimu nemám ráda, to bylo celkem fajn období. :) btw Závidím vám tak nádherné a kvalitní fotky. ♥
    Ps. Po půl roce jsem se vrátila ke psaní, tak budu moc ráda, když se podíváte na můj blog.
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za hezký komentář, rády se na tvůj blog podíváme :)

      Vymazat