Každodenní make-up rutina


Ahooj!
Dnešní článek bude po dlouhé době opět o kosmetice - chtěly bychom ti ukázat, jak vypadá náš každodenní makeup, tak se třeba inspiruješ nebo získáš tip na nějaký fajn produkt...
Každá se malujeme trochu jinak, ale obě dvě nosíme přirozený jednoduchý makeup, který nám ráno nezabere moc času.


Anne:
Můj make-up  není nijak neobvyklý. Když ráno vstanu, mám čas a chuť (což většinou mám), vyplním si stínem v příslušném odstínu obočí. Jsem blondýnka takže mám s obočím trochu problém ( v podstatě obočí vlastně nemám?!). Vyzkoušela jsem pár produktů na obočí, ale znáš to, buď je to tmavý odstín nebo takový spíše do oranžova.... Po delší chvíli hledání správného produktu jsem našla tužku  ( odstín 05) a stíny na obočí (02) od Essence. Musím říct, že jsem opravdu spokojená!
No a když mám obočí hotové dám si řasenku (Extra 3D lash od Rimmelu) a také korektor (Trend it up - sheer nude concealer 010), občas si dám i lehký make-up. A jelikož mám mastnou pleť nesmím zapomenout na pudr! Nejvíce používám od Rimellu (Stay matte), ale nově zkouším od Essence.
Když jedeme třeba někam do divadla volím rtěnku v nude barvách. Nedávno jsem našla v DM od značky Trend it up  konturku v krásné starorůžové (430), která kupodivu ledacos vydrží!


Adele:
Při malování se hlavně snažím sjednotit a zmatnit pleť, což u mě není vždycky jednoduchý, ale lehounký makeup a pudr od Rimmelu mi s tím skvěle pomáhají. Trochu světlého korektoru nanáším pod oči, abych tím trochu rozjasnila pohled a zakryla kruhy pod očima. Potom přichází na řadu obočí, které vyplním tužkou a pročešu bezbarvým gelem od Essence. Místo rtěnky volím jen balzám na rty, ale oči zvýrazním tenkou černou linkou nad horní linií řas (používám tekutou od Miss sporty). Řasenku nanáším vždycky jen na horní řasy. A pak už jen přepudrovat a je hotovo. :)


                                                                                                                                Anne&Adele

3 komentáře:

  1. Přirozené a hezké. Moc Vám to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám radši přirozený makeup, vůbec se mi nelíbí maska, kterou si některé holky malují na obličej :D Sluší vám to!
    Asi před měsícem jsem se rozhodla, že si dám s makeupem stopku, protože se mi na pleti začaly objevovat pupínky, ke kterým ani geneticky sklon nemám, takže si zvýrazním akorát oči řasenkou a tužkou na oči v bronzovém odstínu. A pleť se pomalu, ale jistě začíná lepšit :)

    skoricova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat