Letní pečení


Ahoj!
Už delší dobu nebyl žádný článek na nějaké pečení a jelikož jste měli o tyto články zájem, tak jsme sepsaly zase pár našich oblíbených receptů, které jsou opravdu jednoduché a hlavně chuťově vynikající! Pokud nějaký z receptů vyzkoušíš budeme rády, když nám napíšeš, jak ti chutnal :).
Tak neváhej a pusť se do pečení!

Tvarohový koláč s banánem

Už delší dobu jsem chtěla zkusit upéct cheesecake, ale když jsem narazila na recept, který je vlastně podobný ale úplně jiný, tak jsem neváhala! Korpus je odlišný.  Není ze sušenek, ale z normálního třeného těsta. Tvaroh jsem smíchala s banány a musím říct, že to je neskutečně dobrý! Opravdu si to upeč, protože je to jednoduchý a hlavně teď, když je teplo, tak vychlazený dortík přijde k chuti!

korpus:
150 g hladké mouky
60 g cukru
1 sáček kypřícího prášku
1 vejce
100 g másla
šťáva z citronu (citronová kůra)

krém:
250 g nízkotučného tvarohu
1 vejce
2 banány
80 g cukru
1/2 sáčku vanilkového pudinku
+ mléko
Všechny ingredience na korpus smícháme a vypracujeme těsto, které dáme na pár minut ztuhnout do ledničky. Mezitím si připravíme krém. Do misky vložíme tvaroh, rozmačkané banány, vejce, cukr, práškový puding a pokud máme těsto tužší, přidáme mléko. Vše důkladně promícháme. Vychlazené  těsto vmačkáme do dortové formy, kterou jsme si vymazali máslem a moukou. Následně na těsto vlijeme tvarohový krém a vložíme do trouby na 160° pod dobu 40 minut.

Fazolové "brownies"

Recept na fazolové brownies jsem viděla už několikrát na instagramu a říkala jsem si, že si ho musím někdy konečně taky udělat! Když jsem nakoupila příslušné ingredience a pustila se do pečení, tak jsem si recept trochu upravila. Přidala jsem tam mouku, protože jsem se bála té fazolové chuti. Po upečení jsem si ,,brownies,, dala s bílým jogurtem a banánem a musím říct, že to bylo opravdu moc dobrý! Týden poté jsem zkoušela pravé fazolové brownies, ale musím říct, že varianta s moukou byla mnohem lepší :D. Co zkusíš Ty?

konzerva červených fazolí
1 hrnek špaldové mouky
2 vejce
skořice
kypřící prášek
1-2 lžíce holandského kakaa
3 lžíce medu
+ banán, kokos

Fazole slijeme a propláchneme. Vložíme do mixéru spolu s ostatními ingrediencemi a rozmixujeme. Hotové těsto vlijeme do menší pečící nádoby a vložíme do trouby. Pečeme na 170 °C 30-40 minut.

Čokoládové muffiny

Tyhle muffiny peču moc ráda, protože jsou opravdu snadné a rychlé. Navíc všechny ingredience najdeš určitě doma. Je to prostě  klasika, která nezklame. :D

2 hrnky polohrubé mouky
menší hrnek cukru
půl hrnku oleje nebo másla
hrnek mléka
kypřící prášek do pečiva
kakao
kousky čokolády
marmeláda

Nejdříve smícháme všechny suché ingredience. Poté přidáme olej a mléko. Jestli chceš přidat kakao, kousky čokolády, marmeládu nebo třeba citronovou kůru je jenom na tobě - myslím, že tím ale určitě nemůžeš nic zkazit. :D Vypracujeme hladké těsto a tím pomocí lžíce naplníme papírové košíčky nebo silikonové formičky. Pečeme v troubě předehřáté na 180 °C asi půl hodiny.

Ovesné sušenky

Co je lepší, než si upéct zdravější sušenky doma? Tyto sušenky sice dělala mamka podle receptu zde. Byly opravdu VYNIKAJÍCÍ a tak jsem si řekla, proč nešířit dál tak povedený recept! Doporučuju postupovat přesně podle receptu, jelikož tak docílíš těchto skvostně chutnajících sušenek (ano, sušenky byly hned pryč..).



Anne&Adele

2 komentáře:

  1. Všetko vyzerá tak úžasne!! Hneď by som si niečo upiekla, krásne fotky :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat