Co jsem jedla #2


Ahooj!
Půlka prázdnin je už skoro za námi a tak doufám, že si vše užíváš jak jen to nejvíc jde! Já jsem byla jako každý rok na skautském táboře a Adele byla v Itálii. Tento víkend pojedu do Krkonoš na východ slunce, který budu pozorovat ze Sněžky, to bude dobrodružná noc :D! No a potom máme ještě měsíc na další zážitky. Co plánuješ Ty?



Vzhledem k tomu, že jsem byla prvních čtrnáct dní na táboře, kde jsme se měli opravdu dobře, hlavně co se týká jídla - tak jsem nějak porušila moji výzvu na zdravější stravování. Takže se teď k tomu pomalu vracím. Musím říct, že to není vůbec jednoduché, jelikož mám neustále chutě :D. Nejhorší je, že za pár dní pojedu na další tábor, takže tam se budu stravovat zase jinak... Ale co už, žijeme jenom jednou, tak proč si nedopřát něco dobrého :D? Inspiraci na zdravější variantu jídel mám připravenou ještě z června, ale jelikož bylo na blogu hodně článku o jídle, tak jsem nechtěla blog zaspamovat jídlem.
Budu ráda, když napíšeš jak se Ti tento typ článků líbí, zdali mám chystat další :). 

Snídaně mám nejraději sladké, což možná už víš. Nejraději si dělám domácí ovesnou kaši s kostičkou hořké čokolády, datlemi, banánem a jiným sušeným ovocem.



Svačiny jsou vždy jednoduché. Obložený toast, knackebrot nebo lehký salát.


Tvaroh, vajíčka, sýr a zelenina, to je moje oblíbená varianta večeře. Domácí chleba je taky super recept, určitě ho zkus taky upéct :). 


Proč si kupovat zmrzlinu, když si ji můžeme udělat sami? Já jsem rozmixovala mango, banán s bílým jogurtem a datlemi. Smoothie jsem dala do krabičky a rovnou do mrazáku. Zmrzlina byla výborná a za pár minut hotová!

Anne

Okomentovat