Itálie křížem krážem


Ahooj!:)
Z minulého článku už možná víte, že jsem prvních čtrnáct dní prázdnin strávila v Itálii. A potom se pořád něco dělo a neměla jsem moc času, takže článek přidávám až teď.
No abych teda byla úplně upřímná, tak nějaký čas jsem měla, jenom se mi nechtělo. :D Ale tak lepší pozdě nežli později, ne?

Benátky

V Itálii jsem byla už letos v květnu s výtvarkou, ale tentokrát jsem jela s rodinou. Cestovali jsme autem a protože jsme mířili do jižní Itálie, kam je to vážně docela daleko, udělali jsme si cestou zastávku v Benátkách. Musím říct, že Benátky jsou opravdu krásný. Tím, že jsou na vodě, mají trochu jiný ráz než ostatní italská města. Koupili jsme si celodenní lístek na "lodní MHD", což se určitě vyplatilo, protože Benátky jsou poměrně velké a v tom horku je v podstatě nemožné chodit celý den pěšky, takže je vážně příjemný sedět v lodi a jenom koukat okolo a nasávat atmosféru. 



Gargano

A jaká by to byla dovolená bez koupání u moře? O Garganu jsem psala v jiném článku, takže se můžete mrknout -  http://anneadelestyle.blogspot.cz/2017/05/italie.html. Většinu času jsem strávila (jak jinak než) na pláži s knížkou. Měli jsme super ubytování a naše pláž byla nádherná, takže jsme si to tu vážně užili.





Verona

No a po týdnu na Garganu jsme se sbalili a vyjeli směr Verona. Ubytovali jsme se v penzionu a večer vyrazili do centra, kde nás ale čekal totální kolaps dopravy. Všechna parkoviště plná, ulice plné lidí, viděli jsme několik aut s ochrankou... Ale tak říkali jsme si, že je to tady v sezóně asi normální. Zašli jsme tedy do jedné z vedlejších uliček, kde byl trochu větší klid. A potom se najednou ozval řev spousty lidí. Popravdě? Znělo to jako teroristickej útok. Po chvíli se ale ozvala hudba -  to už to bylo jasný, tak jsem si na internetu našla koncerty ve Veroně a ukázalo se, že ten den hrají v amfiteátru Imagine Dragons! Hudba byla docela dobře slyšet, tak jsme si sedli a chvíli poslouchali. Byla to ale muka, být tak blízko a přece tak daleko od koncertu skvělý kapely!
Jinak Verona je krásné historické město. Moje romantické představy o balkónu Julie Kapuletové se sice rozplynuly, když jsem zjistila, že její údajný dům je bývalý hostinec postavený až asi dvě stě let po Shakespearovi, ale tak nevadí. Líbil se mi i tak. :D











Lago di Garda

Verona a její okolí nás tak okouzlila, že jsme se rozhodli si pobyt zde ještě prodloužit. Měli jsme tak čas navštívit i jezero Lago di Garda. Moc se mi líbila městečka Riva i Sirmione, ale ta okolní příroda mě okouzlila snad ještě víc. 
Jestli jste dočetli až sem, asi už vám došlo, že Itálii mám vážně ráda. Už se těším, až se tam zase vrátím. Vždyť jsem ještě neviděla Florencii ani Řím!













Adele

2 komentáře:

  1. Fotky jsou nádherný. Vážně paráda. Že bych tak úplně nezanevřela nad teplem a Itálií jako takovou? Hm, toť otázka. Ale poslední dobou tam vážně moc chci jet, když vidím všechny ty články.

    ♥ https://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat