Smoothie 5x jinak


Ahoj!
Léto už je sice skoro u konce, ale teplé dny nás určitě ještě neminou. Abych pravdu řekla, tak léto nepaří mezi mé oblíbené roční období, nejraději mám jaro a podzim. Opravdu nemám ráda dny, kdy je přes třicet stupňů a abych to teplo přežila měla bych být někde u vody :D. No a když jsou ty horka, tak si pro osvěžení dělám smoothie. Jakékoliv ovoce má doma každý, takže není problém si udělat nějaké to letní smoothie! Možná se to nezdá, ale rozmixované ovoce opravdu zasytí, takže je to skvělá dopolední svačina. Pro inspiraci jsem nafotila několik smoothie, které jsem vyzkoušela a dělám si je pravidelně. Je to ovoce smíchané podle mé chuti, což je super, jelikož si můžeš sestavit smoothie podle svých představ! Pokud doma nemáš smoothie maker, nevadí. Myslím si, že pro začátek si vystačíš třeba s obyčejným mixérem :).
Děláš si také smoothie?

1. Mrkvovo-pomerančové smoothie

Mrkev
Pomeranč
Jablko
Chia semínka
Voda

Nejlepší je začít od ovoce (zeleniny), která je tvrdší, horší na rozmixování, což je v tomto případě mrkev. Poté dáme jablko, pomeranč a chia semínka. Přidáme ještě trochu vody, abychom z toho neměli kaši. S vodou se to bude i lépe mixovat.


2. Špenátové smoothie

Baby špenát
Pomeranč
Datle
Chia semínka
+- Banán
Voda

Toto smoothie mám nejraději, obsahuje velké množství vitamínů a skvěle chutná! Jako první bych začala mixovat špenát a až poté další ovoce.

3. Mango smoothie

Mango
Banán
Datle
Voda

Mango jsem měla poprvé a musím říct, že to byla bomba, jo, sladká bomba :D! Z předešlého článku už víš, že jsem si dělala domácí zmrzlinu právě z manga. Stačí přidat bílý jogurt a je hotová zmrzka na teplé letní dny!

4. Borůvkové smoothie

Borůvky
Jahody
Banán

Borůvky jsem měla zamražené, takže když jsem to spolu s dalším ovocem rozmixovala, měla jsem bezva osvěžující smoothie! Ani nemusela být voda. Miluju tu barvu :D.


5. Jahodové smoothie

Jahody
Banán
Datle
Bílý jogurt

Toto smoothie byl spíš takový zdravý shake (bez mléka). Přidala jsem datle pro sladkou chuť a musím říct, že to bylo moc dobrý. Shake moc nemusím, ale zkusit se má vše! 



Jaké smoothie vyzkoušíš?



Anne

2 komentáře: