Live more, worry less.





,, Jsem něžný, jsem krutý, ale jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla. Tak jdi a žij."
-John Lennon


Poslední dobou si říkám... Co se to sakra děje v mém životě.?! Jednou jsem dole a po druhé zase nahoře. Musím říct, že mě ale tahle jízda opravdu baví. Jak se to říká, všechno špatné k něčemu dobré? Dávám tomu za pravdu. Během pár dní jsem prožila tolik pocitů. Strach, stres, láska, přátelství. To jsou ta výstižná slova. To bylo možná příliš depresivní, ale proč se trochu nezamyslet...

Čtyři měsíce jsme s Adele měly trochu stresíky z autoškoly, kterou jsme dnešním dnem úspěšně zakončily. Fanfáry prosím :D! Tím jsme si opravdu oddychly, ale mě tak trochu tíží ještě jedna věc. Koleno. Můj příběh o několikátém zranění kolene jsi už možná zaznamenal/a, ale ono to má bohužel pokračování. Mám přetržený přední zkřížený vaz, tudíž musím na plastiku. Slzy se mi kutálely po tváři, když mi to doktor řekl. Jo, jsou mnohem horší věci , já se mám ještě skvěle oproti někomu, ale prostě chápeš... Je to další překážka, kterou prostě v tom životě musím zkousnout a vzít si ponaučení. Život nás učí a to je to, co si musím uvědomit.

Přátelství a láska je to nejcennější co v životě můžeš mít. Já mám naštěstí kolem sebe opravdu skvělé kamarády, na které se můžu spolehnout a užívat si život naplno! To mi připomíná, že nás s Adele čekají tři koncerty. Moc těšíme a budu se snažit, aby mi to moje kolínko nepřekazilo :D!

Jaký je tvůj začátek nového roku?



Anne

Okomentovat