Jak jsem se přestala bát



Ahooj!
Teda musím říct, že už je to pěkně dlouho, co jsem naposledy psala nějaký článek... Od té doby se stalo vážně hrozně moc věcí! Když se nad tím zamyslím, tak si tak nějak uvědomuju, že ještě nikdy se toho v mém životě nedělo tolik, jako teď. Ne že bych teda snad zachraňovala lidský životy, cestovala po exotických zemích nebo něco takovýho... spíš jsem poznala nový lidi a i když jsem někoho z nich zase záhy ztratila, tak ničeho nelituju. Zážitek nemusí být nutně pozitivní, hlavně když je silný, že ano. :D
Taky jsem se v poslední době naučila být samostatnější a snad i trochu dospělejší. Snažím se nehrotit věci, na kterých ve skutečnosti vlastně ani tolik nezáleží a naopak se soustředit na to, co je doopravdy důležitý.
Nebudu vám tady tvrdit, že všechno v mým životě je prozářený sluncem a každý ráno se budím s úsměvem na rtech a plná energie. To fakt ne. V jednu chvíli si tancuju životem a všechno je skvělý. Jsem šťastná a úplná. A jinej den přijdu domů, zalezu pod deku a jenom brečím. Připadám si úplně prázdná, tak jako "vysátá". Ale na tom není nic divnýho a rozhodně se za to nestydím.
Vnímám všechno kolem sebe a nebojím se dělat hlouposti. Díky tomu se mi hromadí sice i špatný prožitky, ale to je nic proti tomu, jak nádherný chvíle jsem teď v posledních měsících a dnech prožila. Prostě mi to za to stojí.
Co chci tímhle článkem říct je, ať se přestaneš pořád něčeho bát. Občas klidně udělej i nějakou blbost. Prostě neproplouvej životem jako mrvola na dovolený, jo?






Adele


Okomentovat