Srdce beat


Rychle zapínám počítač, abych se mohla vypsat ze svých nynějších pocitů... 
Zaprvé. Byla to taková rychlá akce :D. Teta jede s kamarádkou a dětmi na dovolenou do Egypta. No a zeptala se mě zda nechci nakonec jet s nimi. No jasnýýý! Chápeš to? Já vlastně ani moc ne, i když teta se strejdou jsou milionový, takže proč se divím :D.
Jako malá jsem trávila s bratříkem hodně času u babičky a dědy, a právě teta se strejdou se mnou trávili též hodně času, jelikož bydlí všichni v jednom baráčku. Přirostli mi hodně k srdci a duší jsou to správní blázni, takže o zábavu je vždycky postaráno. Díky nim mám také mnoho zážitků a hlavně malou sestřenku a bratránka! Miluju ty chvíle, kdy můžu trávit čas v jejich vesničce, sedět na dvorku a jak se říká chillovat…



Ale nemysli si, že je vše tak růžový. Je to už pár dní co jsem single. Hah, pětiměsíční vztah byl ukončen a já jsem v ten osudný den bulela jak želva - se říká? I nebe bylo se mnou, jelikož zrovna dva dny v kuse pršelo :D. No, nebylo to ok a není to ok. Byl to můj první vztah, který prostě zas tak růžovej poslední dobou nebyl, takže ende bylo nejlepší rozhodnutí. Ale jinak jsem moc ráda za to co bylo, hodně to pro mě znamená.. 

,,Láska je jako droga, neboť poskytuje euforii, ale brzy se stává návykem. Stanete se na ní závislí, ale co máte dělat, když neobdržíte svou denní dávku?"


Nebudu říkat, že jsem teď úplně fresh, free a crazy, ale dost mi pomohla knížka - Vztahy, láska a přátelství. Nikdy mě nelákaly takovéto knížky, ale asi to je tím, že jsem je dřív nechápala. V téhle knížce jsem se natolik našla a snažila se nějak vše pochopit. Určitě se chystám přečíst něco podobného, dost mě to chytlo. Nejen díky knížce jsem pochopila jak se věcí mají, ale i ten online svět mi pomohl. Nechá nám nahlídnout do soukromí někoho jiného, který prožívá stejné problémy, v tu dobu, kdy prožíváš něco podobného, jako ten člověk, který na tebe mluví přes obrazovku. Je to taky obrovská úleva a dodá ti to porozumění, že nejsi jediný, kdo takhle zrovna teď skončil :D. 

,,Láska nemá žádná očekávání. Strach je plný očekávání. Máme - li strach, všechno děláme jen proto, že to druzí budou dělat také. Proto strach bolí. Něco očekáváme, a když se to nestane, máme pocit, že nám bylo ublíženo. Obviňujeme druhé, že nesplnili naše očekávání. Když někoho milujeme, nic neočekáváme. Když neočekáváme, že se něco stane, nevadí nám, když se to nestane."

,,Láska je založena na úctě."

 
,,Život není tělo. Život není mysl, a není to ani duše. Život je síla."


Anne

Okomentovat