DIY: Flower crown


Konečně jsem si vyrobila tuto květinovou korunku. Už dlouho jsem toužila potom, abych si ji vyrobila, ale nějak se mi nechtělo. Nedávno jsem si podobnou koupila v Primarku, sice není tolik obsypaná květy, ale to jí dělá krásnou.








Je podzim a tato květinová korunka je spíše ozdobou jarních, či letních outfitů. Ale pokud se doma nudíš a nevíš co s časem, tak si se mnou pojď vyrobit tuto květinovou korunku.


Budeš potřebovat:



  • drátek
  • umělé květiny
  • lepící tavnou pistoli
  • kleštičky na drátek




1. krok
Z drátku si vytvoříme kruh, který nám bude dobře sedět na hlavě. Je to taková konstrukce korunky.

2. krok
Na konstrukci postupně lepíme umělé květiny, které chceme mít na korunce.


3. krok
Korunku necháme chvilku zaschnout. No a korunka je hotová! :)




Tak jak se Ti korunka povedla? :)



Anne

3 komentáře:

  1. Wow! Ta je krásná, vypadáš jak maková panenka, uděláš mi ji taky :)))))))??

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že se líbí:) Už nemám květiny :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. No to je supr teda :-D, tak koukej nějaký sehnat, než za mnou přijedete ;))

    Black´s Diary

    OdpovědětVymazat