How I clean my skin?


Napadlo mě, že bych mohla udělat nějakou recenzi. No a tato recenze bude o třech produktech, které používám k čištění pleti a podobně.:)



Garnier Matt brusher oil control

Tento produkt jsem si koupila jen z toho důvodu, že jsem se chtěla trošku zbavit černých teček a mastného obličeje. Pokud máte v plánu si tento produkt kupovat, tak to nedělejte a kupte si raději něco jiného. Ale pokud Vám jde jen o vyčištění pleti, tak je to celkem dobrá volba.
Kartáček (aplikátor), kterým si máte kroužit po obličeji, je celkem příjemný, ale po každé aplikaci mám po obličeji červená místa. Není to žádná vyrážka, ale jak kroužíte kartáčkem po obličeji, tak na nějakých citlivých místech Vaše pokožka zčervená.
Za mě tento produkt je velký propadák, už i z toho důvodu, že píší na obalu, že se černých teček zbavíte během 14 dnů. Používala jsem ho dva měsíce a že by to nějak fungovalo, to se říci nedá.




Garnier Pure 3 in 1 

Z tohoto produktu jsem naprosto nadšená. Koupila jsem si ho na doporučení od Adele, které taky velice vyhovuje. Už naprostá bomba je to, že máte čistící gel, peeling a masku v jednom!
Když si nanesete tento čistící gel, masku či peeling na obličej a roztíráte ho, tak Vám přijde, jako když je uvnitř písek. V tomto produktu jsou totiž malé modré částice, které Vám pomáhají pleť hluboce vyčistit.
Tento produkt jsem si zamilovala. Po aplikaci tohoto produktu mám krásně vyčištěnou pleť a pleť je krásně svěží. Garnier Pure 3 in 1 si určitě kupte, protože to stojí zato.







Clean&Clear blackhead clearing

Pleťová voda, která Vám má vyčistit pleť a pomoct se zbavit černých teček, mně celkem vyhovuje. Jak už jsem zmiňovala u Garnier Matt brusher oil control žádný zázrak na odstranění černých teček to není, ale k rannímu vyčištění pleti je skvělý pomocník.
Takže pokud hledáte nějaký produkt k rannímu vyčištění pleti, určitě bych se podívala na produkty od Clean&Crlear, které můžete najít v různých variantách.



 Anne

Okomentovat