My earrings


Už je to několik dní od mých narozenin a jak zvykem bývá, oslavenec dostane nějaký ten dárek. Já jsem si přála k narozeninám nastřelit dvě naušnice do levého ucha. A tak jsme jely s mamkou do Slatin k jedné paní, která nasřeluje naušnice a také piercingy. Paní byla velice příjemná a hodná. Vybrala jsem si jaké naušnice chci nastřelit a když jsem měla vybráno, paní mé ucho vydesinfikovala a udělala orientační tečku na ucho, kde jsem chtěla mít naušnici. Zanedlouho jsem měla obě naušnice nasřelené. Samotné nastřelení vůbec nebolelo, pouze to štíplo.

Po nastřelení se neobjeví jediná kapička krve, naušnice totiž působí jako špunt a brání tak krvácení. Takže vše proběhlo hladce a bez bolesti. :)


Každý den si namáčím vatovou tyčinku v lihu a kroužím kolem naušnic. Žádná velká bolest se zatím nedostavila. Někdy mě bolela pouze horní dírka, ale to se dalo přežít. Naušnice (ucho) za celý den vůbec necítím, jen když zavadím o ucho oblečením, či se dotknu rukou.


Pokud váháte nad nasřelením naušnic, tak neváhejte a určitě to zkuste, protože to vypadá velice hezky a je to celkem bez bolesti. :)



Anne

Okomentovat