Breakfast


Možná si říkáte, proč píšu zrovna o snídani. Proč nepíšu třeba o tom, co si dát k obědu, nebo k večeři. Ačkoliv si to mnoho lidí neuvědomuje, ranní příjem energie je ohromně důležitý! Jen si vzpomeňte, co jste snídali tento týden? Nebo jste snídani dokonce úplně vynechali?
Já jsem se nedávno rozhodla, že si snídani budu užívat. Je to teď takový můj nový rituál, způsob, jak příjemně začít den.:))
Ráno si můžete klidně dopřát něco sladkého, protože před sebou máte celý den na to, abyste cukry a tuky "spálili". Nejlepší snídaně jsou jednoznačně ovesné vločky s jogurtem a ovocem!
Ať už máte radši kávu nebo čaj, dáváte přednost slané nebo sladké snídani, určitě se inspirujte mými fotkami!:)

    




 

 
                                           
Adele



6 komentářů:

  1. Mňam to vajíčko, to bych si dala :)! Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Opět jste nezklamali!! Super článek. Rozhodně souhlasím. Snídám každý den a rozhodně doporučuji. Bez snídaně mám celý den zkažený (i když někdy i s ní)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti naše články líbí a souhlasíš se mnou!:)) Díky.:)

      Vymazat
  3. Moc hezké! Právě snídáme tvarohové buchty. Tetička Štěpánka

    OdpovědětVymazat