Romantic films


Hezký den všem!
Dnes jsem si pro Vás připravila oddechový článek, který Vám možná poradí, jaký film si pustit třeba dnes večer!. Ano, dnešní článek je další díl ze série Film&Book. V poslední době mě baví romantické filmy, které se odehrávají v nějaké specifické době. Já snad u každého romantickeho filmu brečím :D máte to tak taky? Pár úžasných filmů Vám představím, tak čtěte dál! :)


  Vybrala jsem tři filmy, které jsou méně známé a když už jsou známé, tak spíše v knižním vydání. První film se jmenuje Pýcha a předsudek, který určitě znáte jako knížku, je to moc pěkný film z konce 18. století a určitě stojí za shlédnutí. Další film mně doporučila Adele. Film, který je naprosto skvělý se jmenuje Voda pro slony, už i to, že tam hraje Robert Pattinson může být pro někoho přesvědčení se na film podívat. Nemůžu zapomenout ani na Zápisník jedné lásky, což je také úžasný film. Hrozně se mi líbí jak se Rachel McAdamsová ve filmu obléká a ten její účes! No prostě nádhera! Určitě se koukněte na nějaký z těchto filmu nebo si přečtěte knížku, protože to stojí zato :). A jaký je Váš oblíbený romanťák?




Anne

6 komentářů:

  1. Super fotky, super článek! Pýchu a předsudek jsem viděla, to je hodně známej a skvělej film :). Další filmová adaptace od Jane Austenové je Rozum a cit http://www.csfd.cz/film/5731-rozum-a-cit/, taky doporučuju. No a úplně top jsou Nebezpečné známosti http://www.csfd.cz/film/3052-nebezpecne-znamosti/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni jsem asi divna , ale ani jeden film jsem neviděla takže to abych nějaký hnedka zkoukla:)) holky,mate moc kvalitní články super:)) já zacinam

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá inspirace pro další víkend.Poslední film jsem ještě neviděla. Adaptace Jane Austen jsou klasikou, která pohladí ženskou romantickou duši, připomene klapání podpatků po dláždění Bathu nebo svěží vítr ve vlasech v Lyme Regis :). Podobnou inspirací jsou i knížky Elizabeth Gaskel např. North and South. Hrdince život s severoanglickém Miltonu přinese mnoho překvapení https://www.youtube.com/watch?v=eXZrYgrwAoM. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme rády, když se budeš inspirovat! :) Děkuji za hezký komentář! :))

      Vymazat