The Beatles


John Lennon. Paul McCartney. George Harrison. Ringo Starr. The Beatles.

Před týdnem jsem s mamkou byla v kině na filmu Perný den a byla jsem z něho nadšená tak moc, že jsem se o něm a celkově o skupině Beatles rozhodla napsat dnešní článek.
Začnu asi úplně od začátku - tedy od mé první vzpomínky na Beatles. Bylo to asi ve 4. třídě na základce, s naším učitelem na angličtinu jsme zpívali jejich písničky. Já jsem si tenkrát myslela, že zpěvák John se příjmením jmenuje Lemon. Vážně.
Od té doby je poslouchám opravdu často a nikdy jsem se nedokázala rozhodnout, která z jejich písniček je nejkrásnější. To by snad ani nebylo možné!:)
Díky filmu Perný den jsem si tuto skupinu ještě víc oblíbila a taky jsem se hodně nasmála - anglický humor totiž zbožňuji! Nejvtipnější však každopádně byly davy jejich obdivovatelek. A něco vám řeknu (nebo spíš napíšu). Kdybych mohla, bez váhání bych se k šílejícím fanynkám přidala.










2 komentáře:

  1. Moc hezký článek! Taky bych šla do kina na Perný den, ale byla jsem nemocná. :( Klára

    OdpovědětVymazat