Korektory


Korektory jsou důležitou součástí každé kosmetické výbavy. V tomto článku Vám poradíme, jaký korektor je pro nás nejlepší, z těch, které jsme zatím vyzkoušely. Myslete na to, že jde pouze o náš názor a každému typu pleti vyhovuje něco jiného.


Maybelline New York- AFFINITONE
Tento korektor je skvělý. Má pro mě dostatečné krytí a na pleti vypadá přirozeně.Výdrž je také velice dobrá. Značka Maybelline má široký výběr odstínu, takže si vybere určitě každý.



NYX
Koupila jsem si korektor od značky NYX, protože jsem na něj slyšela kladné recenze. Musím však říct, že i když je výdrž skvělá a má výborné krytí, na pleti nevypadá přirozeně. Není vhodné ho používat na kruhy pod očima, jelikož zalézá do vrásek okolo očí. V našich drogérkách není dostupný, objednala jsem si ho přes internet.



Essence- Stay natural 
Tyto korektory jsou o něco levnější, ale i tak plní svou práci. Krytí je dostatečné, vypadají přirozeně a jsou vhodné na zakrytí kruhů pod očima. Na běžné použití jsme si je oblíbily.



Essence, Balea Young a Miss Sporty
Levné tyčinkové korektory nejsou tak dobré, ale i tak stojí za to je vyzkoušet. Kvalitou se od sebe nějak zvlášť neliší. Takže pokud chcete ušetřit, určitě na ně koukněte.


Anne&Adele

3 komentáře:

  1. Nejvíc mě láká ten NYX, bohužel, se značkami jako Essence nebo Miss sporty mám bohužel jen negativní zkušenosti. Vůbec jsem nevěděla, že Balea vyrábí i korektory :D Možná vyzkouším, díky za tip! :)
    http://basically-cara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus NYX, jak jsem psala, nedoporučuji ho moc na kruhy pod oči, ale jinak je skvělý! :) Budeme jedině rády, když něco nového vyzkoušíš :)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat,na jaké stránce se dá sehnat kosmetika NYX?:-)

    OdpovědětVymazat