❄ How to wrap a present ❄



Do Vánoc zbývá už jen 6 dní, takže je nejvyšší čas zabalit dárky. Pro mě je balení dárků už takový rituál a i když před Vánocemi většinou nic nestíhám, vždy si najdu chvilku, abych dárky hezky zabalila. Chtěla bych se s Vámi podělit o pár nápadů, takže si pusťte koledy a jdeme na to!:))

Potřebovat budeme izolepu, nůžky, barevné stužky nebo provázek, balící papír, barevné čtvrtky, po případě i dárkové tašky.

Začneme tím, že si dárky zabalíme do balícího papíru. Pokud mají dárky nepravidelný tvar, je balení trochu složitější, ale izolepa nikdy nezklame! Jen si nezapomeňte dárky označit, aby jste poznali, pro koho jsou a nemuseli jste je později znovu rozbalovat ( ano, přesně to se mi stalo:D )!


Potom jsem si z dárků udělala takové "balíčky", které jsem ovázala stužkami.


Z modré a červené čtvrtky jsem vystřihla malé vysačky. Na jednu jsem napsala jméno a na druhou krátký vzkaz. K dárku jsem je jednoduše přivázala stužkou.


Líbí se mi, že i dva vzdánlivě neladící papíry můžou společně vypadat dobře a přitom stačí tak málo! Proto nezapomínejte na detaily a i když máte dárky už možná zabalené, přidejte pár stužek, vysačku a uvidíte, že výsledek bude vždy skvělý.:))


Okomentovat