Outfit na chladné dny


V tomto článku bych Vám chtěla ukázat, co běžně nosím letos v zimě a tak jsme i přes hroznou zimu s Anne vyrazily nafotit tento outfit!:)


Na sobě mám červený svetr a pod ním košili z Reserved.Vykukující límeček je zajímavý detail, který jsem si v poslední době velmi oblíbila.


Na svetr jsem si natáhla kabát z F&F,  který jsem doplnila teplou šálou a čepicí, kterou jsem koupila v C&A.


K tomu nosím klasické černé kozačky z CCC. To je klasika, která nikdy nezklame! Džíny jsou značky Mango.


A jakému oblečení dáváte v zimě přednost vy? Články teď vycházejí dvakrát týdně - každou středu a neděli, tak nezapomeňte blog pravidelně kontrolovat!:))

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Adele


Okomentovat