Balea makeup remover


Máme tu další recenzi! :) V této recenzi bych Vám chtěla poradit jaký si vybrat odličovač očí od značky balea ( balea je značka DM drogerií).


+ Oba tyto odličovače očí jsou za skvělou cenu a mají praktické balení na cestování. 

Mám si ho koupit? A jaký?? ↓↓

Balea odličovač očí s aloe vera 
Tento odličovač mi vůbec nevyhovuje. Neodlíčí, tak jak by měl. Někdy mě trochu štípe v očních partiích a to ho výrobce doporučuje pro nositelky kontaktních čoček. Za mě velké mínus!



Balea odličovač očí dvoufázový (voděodolný)
Konečně jsem našla něco, co mi moje oči odlíčí za každých podmínek! Ano, je to tento dvoufázový odličovač od značky Balea! Jak už jsem říkala na začátku, skvělá cena, balení a účinek. Jelikož je to dvoufázový odličovač s olejem, tak nám zanechá okolo očí drobek mastnoty, ale to mi nevadí, protože se mastnoty zbavím čistícím gelem. Takže za mě velké plus!:)


Anne

Okomentovat